بازيكن بومي تيم شهرداري اورميه گفت: امروز شرمنده هواداران شديم و واقعا از همه آنها عذر خواهي مي كنم.

بهرام فريد: در بازي با سايپا شرمنده هواداران شديم  / واليبال شهرداري اروميه سوپرليگ  / خبرگزاري ورزش اروميه

به گزارش خبرگزاري ورزش اورميه به نقل از پانا، بهرام فريد بازيكن ارزنده تيم شهرداري اورميه كه امسال از جان براي تيم مايه گذاشته است،با اشاره به اينكه امروز هواداران با حضور خود ما را شرمنده كردند،گفت:ما مديون اين تماشاگران هستيم چراكه آنان با حمايت خود ما را شرمنده كردند.

وي ادامه داد: واقعا من خجالت مي كشم در روي اين تماشاگران نگاه كنم چرا كه آنان با حمايت هاي خود نشان دادند كه آنها هميشه براي طرفداري از تيم خود گام به ورزشگاه مي گذارند.

بهرام فريد در حالي اين سخنان را بر زبان مي آورد كه در حال خروج از ورزشگاه بود و در حالي كه با ابراز احساسات تماشاگران روبرو شده بود در پاسخ به طرفداري كه عنوان كرد فقط شما در اين تيم غيرتمندانه توپ مي زنيد، گفت: من وظيفه خودم را انجام مي دهم و فقط و فقط بازهم مي گويم كه شرمنده شما شديم.

گفتني است بهرام فريد امسال به همراه پيروت پور ستاره تيم شهرداري اورميه بوده است و با حضور در تمامي ديدارها ركوردار تعداد بازي در اين تيم است.


لازم به ذكر است تيم واليبال شهرداري اروميه در دو بازي پلي آف با نتايج (3بر2)در كرج، و (3بر0) در اروميه به تيم

سايپا البرز باخت تا از صعود به فينال ليگ برتر واليبال باز بماند !

وطن پرست: نگراني بابت صعود شهرداري اروميه نداشتيم / فقط مي‌خواستيم اگرها را برداريم

سرمربي تيم واليبال شهرداري اروميه پس از پيروزي برابر نوين كشاورز و نهايي شدن صعود تيمش به مرحله پلي‌آف مسابقات ليگ برتر گفت: اصلا بابت اين موضوع نگران نبوديم فقط مي‎خواستيم پيش از پايان ليگ از اما و اگرهاي صعود خلاص شويم.

وطن پرست: نگراني بابت صعود شهرداري اروميه نداشتيم / فقط مي‌خواستيم اگرها را برداريم / واليبال شهرداري اروميه سوپرليگ  / خبرگزاري ورزش اروميه

به گزارش خبرگزاري ورزش اورميه، ابراهيم وطن پرست در گفتگو با خبرنگار مهر با ابراز رضايت از عملكرد بازيكنان تيم شهرداري اروميه در ديدار برابر نوين كشاورز اظهارداشت: پيش از برگزاري اين بازي تا حد زيادي نسبت به صعودمان به مرحله پلي‌آف اطمينان داشتيم اگرچه با توجه به موقعيت ديگر تيم‌هاي نزديك به خودمان، با اما و اگرهايي روبه‌رو بوديم كه نمي‌خواستيم تا پايان ديدارهاي مرحله مقدماتي آنها را تحمل كنيم.

وي تصريح كرد: همين انگيزه‌اي شد براي اينكه در تهران و در مصاف با نوين كشاورز كار را تمام كنيم و با قطعي كردن صعودمان از دست همه اما و اگرها خلاص شويم. به همين دليل براي برگزاري اين بازي آناليز دقيقي روي تك تك نفرات حريف انجام داديم تا بتوانيم بازي را به سود خود اداره كنيم. البته انصافا بازيكنان نوين كشاورز تلاش زيادي براي خوب بازي كردن و نتيجه گرفتن داشتند.

سرمربي تيم واليبال شهرداري اروميه كه تيمش يك گيم ديدار برابر نوين كشاورز را واگذار كرد در مورد علت باخت در اين گيم توضيح داد و گفت: در اين گيم بازيكن بلغاري نوين كشاورز جاي خود را به يكي از بازيكنان داخلي اين تيم به نام شهروز داد. بازيكن تازه وارد چپ دست بود و همين مسئله خيلي از برنامه‌هاي آناليز ما را به هم ريخت و باعث شد چند امتياز عقب بيفتيم. البته اين اختلاف امتياز جبران شد اما در نهايت از تغيير ايجاد شده ضربه خورديم.

وطن‌پرست كه بايد تيمش را براي دو ديدار باقي مانده مرحله برگشت مسابقات ليگ برتر برابر تيم‎هاي كرمان و آلومينيوم المهدي بندرعباس آماده كند، خاطرنشان كرد: مي‎خواستيم از اما و اگرهاي صعود راحت شويم كه حالا هم اين اتفاق افتاده است. بنابراين براي دو ديدار باقي مانده خيال آسوده‎تري داريم. البته به اين معنا نيست كه نسبت به عملكرد و نتيجه گيري در اين بازي‌ها بي تفاوت باشيم بلكه از آنها براي آماده‌سازي بهتر در مرحله پلي‎آف استفاده مي‏كنيم.

سرمربي تيم واليبال شهرداري اروميه در مورد پيش‎بيني خود براي مرحله پلي‎آف و اينكه در اين مرحله با چه تيمي ديدار خواهند داشت به خبرنگار مهر گفت: هنوز رده‌بندي تيم‌هاي اول تا سوم نهايي نشده است. البته ويژگي‎هاي هر سه تيم پيكان، سايپا و كاله خيلي نزديك به هم است اما فكر مي‌كنم احتمال اينكه با سايپا بازي داشته باشيم بيشتر از دو تيم ديگر است.

در چارچوب هفته بيست و پنجم مسابقات واليبال ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور چهارشنبه شب تيم شهرداري اروميه در مصاف با نوين كشاورز به برتري ۳ بر يك دست يافت و با تثبيت كردن جايگاهش در رده چهارم صعودش را به مرحله پلي‌آف قطعي كرد.

صعود تيم شهرداري اروميه رو بر همه آذري زبانان تبريك ميگم !