بؤلوم : تراختور
پنجشنبه 17 فروردین 1391     یازار : sajad


داغلار باشي دوماندي ........ تراختور قهرماندي
بؤلوم : تراختور
چهارشنبه 9 فروردین 1391     یازار : sajad

سومين روز تمرين تراكتورسازان بعداز ظهر امروز در يك هواي ابري و سرد شروع و با طوفان شديد به پايان رسيد، ساعت 16:30 در شرايطي كه سرماي هوا يكبار ديگر روزهاي زمستاني را تداعي مي كرد تمرينات تيم تراكتور سازي زير نظر امير قلعه نويي شروع شد.

در تمرين امروز چه گذشت ؟


*در تمرين امروز فلاويو لوپز بدليل كشيده گي خفيف عضله پا كه در بازي دستگرمي ديروز اتفاق افتاد به همراه فردين عابديني زير نظر دكتر مولايي تنها  مشغول دويدن دور زمين بود.


*فردين عابديني بعد انجام موفق عمل رباط صليبي مدت هاست كه تمرينات انفرادي را آغاز نموده وبگفته خود تا بيست روز آينده كار با توپ را شروع و در تمرينات گروهي شركت خواهد كرد.

*سياوش اكبرپور آخرين نفري بود كه خود را به محل تمرين رسانده بود و ظاهرا از شرايط جسماني خوبي هم برخوردار نبود و دكتر تيم نيزدر مورد شركت وي در تمرين امروز مردد بود ولي با اين حال در تمرينات گروهي اين بازيكن شركت كرد و بعد دقايقي از ادامه كار صرف نظر كرد.


*در شرايطي كه تمرينات به دقايق پاياني نزديك مي شد در يك صحنه ارسال از كنار، صادقي موقع ضربه زدن به توپ از قسمت زانوي چپ دچار آسيب ديدگي شد كه سريعا مورد مداواي اوليه قرارگرفت و بلافاصله محل تمرين را ترك كرد، در همين رابطه مولاي دكتر تيم گفت: فعلا كه چيزي مشخص نيست و ميزان مصدوميت وي فردا مشخص مي شود و اميدوارم كه مسئله مهمي نباشد.  


* دقايق كوتاهي مانده به پايان جلسه تمرين طوفان و گرد وخاك بطور آني محل تمرين را تحت تاثير خود قرار داد و اعضاي كادر فني و بازيكنان اين تيم سريعا  از زمين خارج شدند و به همراه  تماشاگران حاضر بدليل شروع باران شديد محل تمرين را ترك كردند.

بؤلوم : تراختور
سه شنبه 8 فروردین 1391     یازار : sajad

به پاس تقدير و قدرداني از هواداران تراكتورسازي تبريز كه در سرماي زمستان يار و ياور تيم تراكتورسازي بوده و به مناسبت عيد نوروز تماشاي ديدار تيمهاي تراكتورسازي و فجر شهيد سپاسي شيراز رايگان خواهد بود. 
 

مدير كل ورزش و جوانان آذربايجانشرقي با تاكيد بر مطلب فوق گفت: به پاس تقدير و قدرداني از هواداران تراكتورسازي تبريز كه در سرماي زمستان يار و ياور تيم تراكتورسازي بوده و به مناسبت عيد نوروز تماشاي ديدار تيمهاي تراكتورسازي و فجر شهيد سپاسي شيراز رايگان خواهد بود.
سيد محمد شروين اسبقيان در جلسه بررسي بليط فروشي ديدار تيم تراكتورسازي تبريز در استاديوم يادگار امام ره تبريز و مشكلات و واگذاري بليط فروشي به باشگاه تراكتورسازي كه با حضور سردار جعفري مدير عامل باشگاه تراكتورسازي ، نمايندگان هيات فوتبال و كارشناسان اداره كل ورزش و جوانان برگزار شد ، افزود : در اين نشست علاوه بر رايگان بودن بازي تيمهاي تراكتورسازي و فجر سپاسي در هفته بيست و نهم 18 فروردين ماه 91 ، مقرر شد اطلاعات مربوط به نواقصات بليط فروشي و عدم رعايت مفاد منقده با شركت مربوطه توسط واحد حقوقي اداره كل ورزش و جوانان استان بررسي و پس از مسلم شدن اشكالات قرارداد به هيات فوتبال جهت لغو قرارداد ابلاغ شود.
وي افزود : همچنين در اين نشست مقرر شد بر اساس آخرين ناممه فدراسيون فوتبال موضوع بليط فروشي مسابقات ليگ برتري به باشگاه تبريز واگذار شود و باشگاه آمادگي خود را براي راه اندازي سيستم جديد با امكانات و تكنولوژي بالا جهت رفاه حال تماشاگران راه اندازي نمايد.
سيد محمد شروين اسبقيان در ادامه تصريح كرد: براي ديدار تيمهاي تراكتورسازي و فولاد خوستان نيز با هماهنگي باشگاه و اداره ورزش و جوانان شهرستان تبريز و هيات فوتبال استان مقدمات بليط فروشي انجام يافته است.
مدير كل ورزش و جوانان آذربايجانشرقي در اين جلسه حمايت از تماشاگران فهيم و ايجاد امكانات رفاهي را يكي از مهمترين مقوله هاي اداره ورزش و جوانان در بازيهاي فوتبال ليگ برتر دانست و گفت : با اولويت بندي ، نواقص و مشكلات استاديوم 70 هزار نفري يادگار امام ره برطرف شده و تماشاگران مشكلي از بابت جاده دسترسي ، امكانات رفاهي ندارند . 


منتظر حضور گرم شما در استاديوم سهند  هستيم !