بازيكن بومي تيم شهرداري اورميه گفت: امروز شرمنده هواداران شديم و واقعا از همه آنها عذر خواهي مي كنم.

بهرام فريد: در بازي با سايپا شرمنده هواداران شديم  / واليبال شهرداري اروميه سوپرليگ  / خبرگزاري ورزش اروميه

به گزارش خبرگزاري ورزش اورميه به نقل از پانا، بهرام فريد بازيكن ارزنده تيم شهرداري اورميه كه امسال از جان براي تيم مايه گذاشته است،با اشاره به اينكه امروز هواداران با حضور خود ما را شرمنده كردند،گفت:ما مديون اين تماشاگران هستيم چراكه آنان با حمايت خود ما را شرمنده كردند.

وي ادامه داد: واقعا من خجالت مي كشم در روي اين تماشاگران نگاه كنم چرا كه آنان با حمايت هاي خود نشان دادند كه آنها هميشه براي طرفداري از تيم خود گام به ورزشگاه مي گذارند.

بهرام فريد در حالي اين سخنان را بر زبان مي آورد كه در حال خروج از ورزشگاه بود و در حالي كه با ابراز احساسات تماشاگران روبرو شده بود در پاسخ به طرفداري كه عنوان كرد فقط شما در اين تيم غيرتمندانه توپ مي زنيد، گفت: من وظيفه خودم را انجام مي دهم و فقط و فقط بازهم مي گويم كه شرمنده شما شديم.

گفتني است بهرام فريد امسال به همراه پيروت پور ستاره تيم شهرداري اورميه بوده است و با حضور در تمامي ديدارها ركوردار تعداد بازي در اين تيم است.


لازم به ذكر است تيم واليبال شهرداري اروميه در دو بازي پلي آف با نتايج (3بر2)در كرج، و (3بر0) در اروميه به تيم

سايپا البرز باخت تا از صعود به فينال ليگ برتر واليبال باز بماند !

به گزارش خبرگزاري ورزش اورميه، از هفته بيست و يكم ليگ برتر واليبال ايران، تيم شهرداري اورميه موفق شد ميزبان خود، ميزان خراسان را با نتيجه قاطع سه بر صفر شكست داده و سه امتياز خارج از خانه اين بازي را كسب كند.

شهرداري اورميه ستهاي اول تا سوم اين بازي را با نتيجه هاي ۲۸ بر ۲۶ ، ۲۵ بر ۱۸ و ۲۵ بر ۲۲ به نفع خود به پايان برد.

قابل ذكر است كه بازي بعدي شهرداري اروميه با تيم مناطق نفت خيز جنوب 23 بهمن ساعت17 در اروميه ميباشد !